zaterdag 11 juni 2016

Een weekendje weg in Amstelveen hoe ?

Lees meer via -> Een weekendje weg naar Amstelveen via ons



Zelf had ik er nog nooit van gehoord dat Amstelveen een leuke stad is, toch wil ik even mijn verhaaltje erover schrijven. Ik ben namelijk nog nooit zo enthousiast geweest om een weekendje weg te gaan in Nederland. Het enthousiasme wat we ontvingen bij aankomst in het hotel was adembenemend en leuk! Voor enkele weken geleden zijn we bezig geweest om een weekend weg te boeken, ik wilde dan wel in Nederland blijven maar dan wel naar een plaats waar we nog niet zijn geweest. Bij toeval ben ik terecht gekomen op de website van IetsDoenOfferte.nl en ik moet eerlijk zijn, hun zijn mijn redders in nood! Ik wist namelijk niet meer waar ik zoeken moest aangezien ik al op vele plekken ben geweest hier in Nederland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten