zondag 12 juni 2016

Baby shower waarom ?

Iedereen op babyshower was in de stemming en het werd een leuke dag

Een compleet totaal verzorgde baby shower was het, en de aanstaande moeder heeft gehuild van blije emotie en wij hielden het nog net droog. Het was zo leuk om dit te mogen doen dat ik er maar niet over raak uitgesproken. Ook kreeg ik veel complimenten toen wij allen al op weg waren naar huis dat het zo’n geslaagd feestje was. En dat wil je natuurlijk graag horen dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad en je niet voor niks druk bent geweest. Ik ben dan ook erg blij dat het zoeken naar deze geslaagde dag op een goede en leuke manier heeft uitgepakt. We hebben heerlijk met zijn allen aan een high tea gezeten. Dankzij deze site heb ik er niet eens zo veel moeite voor hoeven doen om het uit te zoeken. Ik heb het leukste en ook nog eens het goedkoopste er uit weten te halen. En dit allemaal door maar één aanvraag te plaatsen binnen een paar minuten.



Baby shower waarom dit zo leuk is lees de verhalen van onze bezoekers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten