maandag 13 juni 2016

Leuk bedrijfsuitje



Een jaarlijks bedrijfsuitje is erg belangrijk voor al je medewerkers en eventueel partners, niet alleen maar voor de gezelligheid maar ook voor de teambuilding. Ik ben 3 maanden geleden met het hele team een cocktail workshop gaan doen en wij hebben echt met z’n allen heel wat afgelachen. Het is daarom echt een aanrader om eens op de website rond te kijken als je iets wilt organiseren voor werk maar ook privé. Dit goede adres mag dan ook zeker niet ontbreken op deze site.

Al snel was iedereen het er mee eens wat we gingen doen

Het bedrijfsuitje werd zo door iedereen gewaardeerd en hierna kreeg ik vele complimenten. Echter heeft het organiseren mij niet eens zo veel moeite gekost omdat ik idee heb gevonden dankzij de site, ietsdoenofferte.nl. Het is namelijk hier mogelijk om eenmalig een aanvraag te doen en vervolgens van verschillende aanbieders een aantrekkelijk offerte te mogen ontvangen. Op deze manier kun je natuurlijk de perfecte keuze maken. En ook kon ik direct de prijzen naast elkaar leggen. wat natuurlijk ook erg belangrijk is. Voor een volgens feestje zal ik zeker weer een aanvraag doen via deze site. In twee stappen is de aanvraag al gedaan en dus is het zeker de moeite waard om hier eens te kijken. Ik hoop dat ik mensen kan helpen met deze goede tip! En dat iedereen het nu ook zal delen.
Leuk bedrijfsuitje met je collega regel je snel via ons

Geen opmerkingen:

Een reactie posten