maandag 23 mei 2016

Catering en Cateraars Offertes, Aanbiedingen, Tips, Informatie of Hulp

Catering en Cateraars Offertes, Aanbiedingen, Tips, Informatie of Hulp



Goede match met de cateraar voor je catering

Het is eindelijk gebeurd, mijn vriend en ik hebben die ene knoop doorgehakt en we besloten om te gaan trouwen. Natuurlijk hadden we het er al wel eens over gehad en om eerlijk te zijn voelde ik er nooit zo heel veel voor. Uiteindelijk ben ik toch gezwicht omdat ik weet dat het hem gelukkig maakt, dat hij zich er een eervol man door voelt, zeker nu we van plan zijn over een tijdje aan kinderen te gaan beginnen. En om heel eerlijk te zijn is nu gebeurd wat ik nooit verwachtte, namelijk dat ik er zelf ook warm voor begin te lopen, dat ik het zelf ook echt leuk begin te vinden. Ik heb wel een voorwaarde gesteld, en dat is dat we het allemaal niet al te uitgebreid doen. Ik heb geen zin om er tientallen duizenden euro’s aan kwijt te zijn, die investeer ik namelijk liever in mijn huwelijk zelf in plaats van in die gelegenheid van de bruiloft. En daarom heb ik het een en ander aan hem voorgesteld, bijvoorbeeld dat we het in het huis en de tuin van mijn oma doen, die in een prachtig oud landgoed gevestigd is. We regelen de catering zodoende ook zelf en hoewel ik natuurlijk wil investeren in lekker eten, ik dat echt belangrijk vind voor de gasten, hoeft het voor mij ook niet allemaal zo heel duur te worden. Ik ben dus eens gaan kijken bij Iets Doen Offerte, want daar kun je ook voor losse catering opdrachten terecht. Deze website koppelt uitgezette opdrachten, bijvoorbeeld voor feestjes of activiteiten maar dus ook voor catering, aan organisaties die daar betrekking op hebben in je eigen regio en die jou dan vervolgens een offerte sturen. Op deze manier vindt er altijd een goede match plaats! 

Lees meer op:
Catering en Cateraars Offertes, Aanbiedingen, Tips, Informatie of Hulp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten