woensdag 25 mei 2016

Suggesties voor bij een bedrijfsuitje en teambuilding

Suggesties voor bij een bedrijfsuitje

Mocht je op zoek zijn naar meerdere suggesties en tips zijn met betrekking tot een zeer geslaagd bedrijfsuitje, kijk dan ook eens op onze pagina over teambuilding. Zo leren collega’s elkaar namelijk pas echt goed kennen! Eenzelfde soort effect treedt op bij het gezamenlijk volgen van een interactieve workshop. En wellicht is een netwerkborrel voor de onderneming zelf ook interessant maar ook voor de teambuilding

Ik moest originele en leuke bedrijfsuitjes voor twee afdelingen regelen

Ik heb de taak gekregen om originele bedrijfsuitjes te organiseren voor twee afdelingen als teambuilding. In de eerste instantie bedacht ik mij hoe leuk dit is om te doen maar al snel bedacht ik mij, hoe vind ik deze originele bedrijfsuitjes waar iedereen het mee eens is? Want iedereen heeft natuurlijk een eigen mening en smaak. Enfin, ik ben gewoon op internet gaan kijken en ben de originele bedrijfsuitjes gewoon gaan zoeken. Al snel kwam ik terecht op deze site en had ik hier zelfs de keuze. Want op deze site kun je namelijk echt leuke ideeën opdoen en ook kun je hier een aanvraag doen en vervolgens binnen enkele uren een reactie terug verwachten. En dus kon ik al snel de knoop doorhakken en heb ik voor beide afdelingen een leuk idee weten te bedenken en dat is voor de vrouwen een taarten workshop en voor de mannen een culinaire workshop. Ondanks dat ik ook wel zeker was van mijn zaak, was ik ook erg benieuwd of iedereen het echt wel leuk zou vinden. Maar toen iedereen na het weekend op kantoor kwam nadat wij die afgelopen vrijdag de bedrijfsuitjes hadden gehad, was iedereen er nog helemaal vol van! En nog steeds hebben we het er met regelmaat over op het werk.



Nog meer lezen ? ->  Suggesties voor bij een bedrijfsuitje en teambuilding

Geen opmerkingen:

Een reactie posten