vrijdag 15 april 2016

Een dansworkshop. Dé ideale activiteit voor een vrijgezellenfeestje

Mijn vriendin gaat binnenkort trouwen en samen met haar andere vriendinnen ben ik een vrijgezellenfeest voor haar aan het organiseren. Ze is helemaal gek van dansen, dus ik heb besloten om ons op te geven voor een dansworkshop.


Ze vindt dansen een heerlijke manier om te bewegen en om tot ontspanning te komen, dus ik weet dat ze het geweldig zal vinden als we haar verrassen met een dansworkshop.


Alleen het is nog best lastig om een dansworkshop te kiezen. Er zijn zoveel verschillende soorten, zoals een workshop salsadansen, een workshop buikdansen, een burlesque workshop of een paaldansworkshop. Welke workshop zou nu leuk voor haar zijn?


Workshop salsadansenMijn vriendin is gek op swingende, vrolijke muziek, dus misschien dat een salsaworkshop wel goed bij haar past. Hierbij leer je om de swingende heupbewegingen te maken op Zuid-Amerikaanse muziek. Niet al mijn vriendinnen zijn zo los in de heupjes, maar dat hoeft geen probleem te zijn. In principe kan iedereen salsadansen en voor een workshop salsadansen hoef je geen ervaring te hebben.


Een dansworkshop. Dé ideale activiteit voor een vrijgezellenfeestje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten